Skip to main content

Producten voor blinden en slechtzienden
Produits pour les aveugles et les malvoyants
Products for the blind and visually impaired

Het abonnement gesproken ondertitels kan u aanvragen via domiciliëring of doorlopende SEPA machtiging. Uw geeft hierbij uw bank de opdracht om elke maand het abonnement te betalen. Indien u het abonnement wenst te annuleren, dan kan u de domiciliëring of doorlopende SEPA machtiging laten stopzetten door uw bank.

  1. Ga naar de website www.gesproken-ondertitels.nl
  2. Klik op “Aanmelden”.
  3. Vul de AppID in.
    1. Ga in de app naar instellingen via het tandwieltje rechtsboven in het scherm. Kies rechtsboven vervolgens voor Info. Op deze pagina wordt de App ID getoond.
    2. De App ID bestaat uit 10 karakters, met in het midden van de reeks een verbindingsstreepje. Bijvoorbeeld ABCDE-12345.
  4. Klik op “Volgende”.
  5. Selecteer dat u de app gebruikt.
  6. Klik op “Volgende”.
  7. Vul nu uw adresgegevens in.
  8. Vul uw rekeningnummer en de naam van de rekening waarop de domiciliering moet gebeuren.
  9. Vink “Papieren machtiging” aan.
  10. Klik op “Volgende”.
  11. U krijgt nu een PDF document met de “Doorlopende SEPA machtiging”. Vul de plaats en de datum in en onderteken dit document.
  12. Stuur het getekende document op naar Solutions Radio BV.
    1. Via mail (scan) naar Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.
    2. Via de post naar:
      Solutions Radio BV
      Motorenweg 5k
      2623CR Delft
      Nederland
  13. Uw abonnement is nu in orde.